Jozefschool: een begrip in Muiden

De Jozefschool is al meer dan honderd jaar een begrip in Muiden. Aan de rand van het centrum van het oude stadje staat de school op een idyllische plek. Het is niet alleen die historische omgeving die de school zo bijzonder maakt. Op de Jozefschool zetten we ons in voor kwalitatief goed onderwijs én voor een fijne sfeer met een door een eigen leerkracht ontwikkelde sociaal emotionele methodiek, ‘Hart van Onderwijs’. Het programma van ‘Hart van Onderwijs’ vormt met de hartkwaliteiten ‘vriendelijkheid, mededogen/empathie, blijdschap en gelijkheid’ vier stevige pijlers voor de wijze waarop we op de Jozefschool samen spelen en samen werken. De lessen van ‘Hart van Onderwijs’ hebben dan ook een vaste plek in het rooster van de school.